Lilly Pi och Alice på äventyr
onsdag 20 mars 2013
Utskrivna!
Ja då är vi utskrivna och hemma igen. Vi har nu bunkrat upp med medicin och stetoskop.
Lilly mår bra och vi får hålla tummarna för att vi inte behöver åka in akut med henne!!
1 kommentar:
Katarinamaria
21 mars 2013 kl. 13:27:00 CET
Ja, jag håller både händer och fötter. Skönt för er alla tre att vara i hemmiljö.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Ja, jag håller både händer och fötter. Skönt för er alla tre att vara i hemmiljö.
SvaraRadera