onsdag 20 mars 2013

Utskrivna!

Ja då är vi utskrivna och hemma igen. Vi har nu bunkrat upp med medicin och stetoskop.

Lilly mår bra och vi får hålla tummarna för att vi inte behöver åka in akut med henne!!



1 kommentar:

  1. Ja, jag håller både händer och fötter. Skönt för er alla tre att vara i hemmiljö.

    SvaraRadera