torsdag 21 mars 2013

Hemma med mamma

Idag har Lilly varit hemma med mamma och pappa har jobbat. Dagen har innehållit promenad, lek och sång och lite gym.

Ikväll blev det ett välbehövligt bad för att få bort de sista klisterresterna av elektroderna. Lilly tyckte det var jätteskönt och sprattlade i baljan. Mysigt värre. Sen blev det lite dans med pappa. På bilden kör de YMCA.







2 kommentarer:

  1. Vilken skön liten tjej! Mormor o morfar

    SvaraRadera
  2. Det är otroligt skickligt att kunna vinka och samtidigt balansera en lampa på huvudet - vikken tjej alltså!!

    SvaraRadera