Idag sovs det länge innan vi hade en playdate med kusin e i blåsten. Synd att Lilly missade den eftersom det var så skönt att sova i vagnen. När vi kom hem beskar vi fruktträden och sen kom inte underställen av förrän vid läggdags. Lilly har varit på strålande humör hela dagen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar