Lilly Pi och Alice på äventyr
måndag 4 mars 2013
Måndag
Idag har Anna och Lilly varit på teori för babysim som börjar nästa vecka. Sen har vi fått besök av Liza.
Grattishälsningar till Magnus!
2 kommentarer:
Emma
4 mars 2013 kl. 21:53:00 CET
Har du lärt Lilly också att räcka ut tungan?
Svara
Radera
Svar
Svara
Anna
5 mars 2013 kl. 11:55:00 CET
Nej jag tror det är Ester......
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Har du lärt Lilly också att räcka ut tungan?
SvaraRaderaNej jag tror det är Ester......
SvaraRadera