Idag har Anna varit sjuk, vilket gjort att vi inte orkat göra något annat än vila och äta. Lilly har avverkat 4 kläduppsättningar idag, många olika kroppsvätskor har varit inblandade.
Lilly kan nu ta saker i handen och sticka in det i munnen!
Ikväll kom farmor och Stigi, mysigt!




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar