fredag 8 mars 2013

Sjukling

Idag har Anna varit sjuk, vilket gjort att vi inte orkat göra något annat än vila och äta. Lilly har avverkat 4 kläduppsättningar idag, många olika kroppsvätskor har varit inblandade.

Lilly kan nu ta saker i handen och sticka in det i munnen!

Ikväll kom farmor och Stigi, mysigt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar