onsdag 6 mars 2013

Kompishäng

Idag har Anna och Lilly varit i Öjersjö och träffat kompisar. Sen har hela familjen varit barnvakt åt kusin e. Det gick bra, Niklas sövde henne utan problem.

Lilly har lärt sig snurra på leksakerna på babysittern med båda händerna!





1 kommentar:

  1. Va kul Lilly att ha så många kompisar. Du är alltid glad. Härligt!

    SvaraRadera