måndag 18 mars 2013

Härligt att sova hos pappa

Idag har Lilly sovit i Pappas famn. Mycket mysigt tyckte de båda.

Alla värden är bra och vid 16 idag gick Lilly full dos av medicinen. Nu hoppas vi att den dosen ska vara rätt!

Mamma och pappa har tagit varsin promenad idag. Det var blåsigt, men skönt med frisk luft.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar