Aldrig roligt att åka bil, när ingen kan busa. Jag tycker du är duktig. En riktigt hård påskkram från Esters farmor.
Glad påsk önskar Lilly /Kram
Aldrig roligt att åka bil, när ingen kan busa. Jag tycker du är duktig. En riktigt hård påskkram från Esters farmor.
SvaraRaderaGlad påsk önskar Lilly
Radera/Kram