torsdag 28 mars 2013

Nu har påsken börjat

Idag har vi packat bilen full och kört till Nybro. Resan gick bra, men på slutet var det inte så roligt tyckte Lilly.

Väl framme kom ett gäng sysslingar på besök hos farmor. Lilly tyckte att det var mysigt hos Agnes.







2 kommentarer:

  1. Aldrig roligt att åka bil, när ingen kan busa. Jag tycker du är duktig. En riktigt hård påskkram från Esters farmor.

    SvaraRadera