Idag vaknade Lilly med feber. :-( Vi skulle ju ha mys med mormor och morfar, men Lilly mådde inte alls bra. Niklas bokade tid hos läkaren, de konstaterade att det var ett virus och att hon nog fått min förkylning.
Hon fick ta blodprov i tån. Lilly har sovit mest hela dagen. Framåt kvällen mådde hon lite bättre verkar det som. Vi har fått några leenden i alla fall. Vi hoppas att febern är borta imorgon och att hon inte har ont i halsen längre heller!!




Inget ont som inte för något gott med sig. Väldigt söt bild på tån i det här fallet.
SvaraRaderaHon kan le fast hon inte mår bra. Vilken liten pärla!
SvaraRadera