söndag 15 juni 2014

Volvo for life

Idag var det 50-års firande på mammas jobb. Det fanns mycket att göra och titta på och mycket onyttigt att äta. 

 Hoppborgen var det bästa! 

Äntligen fick Lilly sen träffa Magnus! Som hon tjatat i två dagar. Det bjöds på god mat, som vanligt, Lilly smaskade mycket. Och sen blev det efterrätt. Pappa tog dock över glassen efter ett tag. 

Lilly säger ofta att hon vill spela fotboll. Kul tycker mamma och pappa, men hon har lite speciell stil... Kanske användbar som fint? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar