Äntligen fick Lilly sen träffa Magnus! Som hon tjatat i två dagar. Det bjöds på god mat, som vanligt, Lilly smaskade mycket. Och sen blev det efterrätt. Pappa tog dock över glassen efter ett tag.
Lilly säger ofta att hon vill spela fotboll. Kul tycker mamma och pappa, men hon har lite speciell stil... Kanske användbar som fint?






Inga kommentarer:
Skicka en kommentar