söndag 29 juni 2014

Lite prickig

Idag sov Lilly till 8:20! Härligt med sovmorgon. Mamma, Mormor och Lilly var inne och fixade och lekte när pappa och morfar skrapade huset. Lilly har varit pigg hela dagen, men hon har lite prickar i ansiktet. Kanske virus-prickar. 
Höjdpunkten på dagen var nog promenaden till Ester ihop med mormor. Mamma och pappa kom efter när de målat färdigt hemma. 

Lek och middag i gott sällskap. Lilly och Ester fixade halsdukar under middagen... 
Och sen åktes det rutschkana på fåtöljen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar