Som alla skolor så har även öppna förskolan sommaravslutning. Lilly hade klänning och hårspännen (som fick sitta i 2 min). Eftersom Lilly börjar förskolan till hösten så var det sista gången vi var där. De som jobbar där fick hej-då-kramar av Lilly. På eftermiddagen hjälpte vi morfar (som barnvaktar kusin e i helgen) att hämta Winston från hans förskola. Lilly var väldigt glad att träffa båda! Efter middagen blev det spa med soffhäng framför Spöket Laban. Lilly somnade på 5 min. Bra start på långhelgen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar