Huvudmålet med dagen var Slottsskogen. Fint väder och massor av folk. Men första stoppet var att titta på båtarna i Nya varvets hamn. Lilly vet nu skillnaden på segel- och motorbåt. I Slottsskogen intogs lunch och sen joggade pappa Lilly till sömns i joggingvagnen. Sen blev det en titt på sälarna och pingvinerna innan mellanmålet. Filt + frukt = tipp topp alt. Härligt! (som Lilly säger när något är det). När vi kom hem så kom grannhunden Gordon och hälsade vid häcken. Lilly hälsade tillbaka inuti häcken. På kvällen var det stor fotbollsfest. Mamma spelade på Heden, vann med 4-0 och fastställde slutresultatet efter en strålande insats. Heja mamma!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar