måndag 16 juni 2014

Fotboll eller gräv?

Lilly och pappa vaknade sent idag och låg dessutom kvar i sängen ett tag och läste (och busade i mammas säng) före frukost. Lilly har flera gånger sagt att hon vill ut och spela fotboll, men det brukar sluta med att det blir gräv i sandlådan. Lunchen var god, trots den misstänksamma blicken. Vi har tittat på Frost och Lilly gillar särskilt när de sjunger och dansar. Musikal-intresse? Mamma kom hem tidigt idag så det blev en tur till lekplatsen, men innan dess hann vi cykla och handla. Just det, vi har satt upp en grind i trappan nere. Äntligen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar