Idag fyller farmor och Ninni år. Lilly har ringt och sjungt för farmor och pappa fick sjunga för Ninni. Lilly hade en ballong som hon stolt visade upp. Vi har kollat in en av sommarens badstränder i närområdet. Lilly gillade både klipporna och sanden (och gungorna). På kvällen blev vi bjudna på mat i familj M's nya hus. Fint med mycket springytor, något som Lilly och kompis M nyttjade. Lilly blev jätteledsen för att en katt var ledsen i en bok ikväll. Storgråt tils mamma förklarade att allt var bra igen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar