I natt höll Lilly pappa vaken i 2,5 h. Lilly sov större delen av tiden, men vaknade till ibland och sa "sova pappa". Hon somnade till slut gott på pappas mage. Papoa medger att det var mysigt även om han var trött. Efter att ha skjutsat mamma till jobbet och gjort lite ärenden på pappas jobb så handlades det. Lilly tyckte (till mammas fasa?) att paprikorna så intressanta ut. På eftermiddagen blev det bad i Åby (Lilly kan nästan dra på sig badbyxorna själv) med djungellagunen (lagom djupt för Lilly att gå själv), bubbelbad (lite för varmt) och vattenrutschbana (yeah!). På kvällen var det fullt ös. Mycket energi och Lilly kom på hur man kör vagn och sitter på larven (grisen? gurkan?) samtidigt. Smart.
Gurkan.
SvaraRaderaGrisen
SvaraRaderaGurkan.
SvaraRadera