Att åka karusell var populärt!
När tjejerna sov spelade vi vuxna spel och drack öl! Som förstärkt mellis blev det sen äntligen crepes!
Lilly och Ester gillade att vara på altanen.
Det kom ett åskoväder på sena eftermiddagen. Ester blev lite rädd och därmed också Lilly. Lilly började nästan gråta och fortsatte sedan under hela kvällen att konstant fråga: e de låter? Ibland lade hon till: inte mullra. På en lyxig fisk restaurang åt vi middag. Sen somnade tjejerna i vagen så de vuxna fick äta efterrätt, dricka vin och spela spel!
Söndagen var hemresedag. Förmiddagen spenderade vi på lekplatsen och efter lunch och sov var det dags att ta tåget till Marseille. Det var knöka fullt, mamma och Lilly hittade dock en sittplats till slut. Lilly var på strålande humör trots värmen i tågvagnarna.
Båda småtjejerna var exemplariska på hela hemresan. De sov inte en blund men var inte heller ledsna. Vi behövde inte ens ta till russinen vi hade i beredskap.
Klädbyte innan det var dags att gå på planet.










Inga kommentarer:
Skicka en kommentar