söndag 2 mars 2014

Vov vov vov

Lördagens äventyr bestod i att åka hundspann. Lilly åkte i mormors knä i ledarsläden. Lilly tyckte det var lite otäckt när vi stod stilla och alla hundar skällde. 

Halvvägs stannade vi och fikade. Lilly fick en liten hörna på en bulle! Oj va spännade, först satt hon bara och tittade på den, men sen slukade hon den. 

På kvällen kom det en kock till stugan för att laga käk åt oss, mycket gott och lyxigt. Lilly gillade antipasto. 

Innan läggdags lekte vilddjuren i sängen! Fullt ös! 


Söndag förmiddag sov mamma och pappa länge, Lilly höll oss vaken på natten. Tur att mormor och morfar är morgonpigga! Det var fullt ös på Lilly tills vi satte oss i bilen för hemfärd, då somnade hon nästan direkt. Resan gick bra. Lilly fick en korv med bröd i Torsby. Den ratades dock när hon fick smak på mammas pommes. 

Väl hemma fick Lilly leka av sig lite innan det var dags att sova. Det är alltid skönt att komma hem, men oj va mycket kul vi haft i helgen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar