Idag har mormor passat kusin e och morfar Lilly. Kusinen fick leka ute och Lilly fick gå på Frölunda torg. Först fika och sen Clas O där el-prylarna var särskilt intressanta. Efter lunch åkte vi till fadder M för att fixa lite inför hans födelsedagsfest. Lilly övervakade och underhöll med sång (bananer bananer). Presentöppningen var nog ändå det mest spännande tyckte småtjejerna. Klart att man bli helt slut efter en sån dag.
Elprylar...yepp, det här ser mycket lovande ut!
SvaraRadera