söndag 30 mars 2014

Vår på riktigt

Idag var det två våriga tjejer som var med och handlade blommor och kycklingar till påskpyntet. 

Sen har vi lekt ute på baksidan. Vi såg också lite olika djur; hare, snigel, spindel, fjäril och fåglar. 

När mamma och Emma skulle träna var Lilly och Ester hemma med Daniel. Det var roligt! Idag har Lilly busat mycket med Ester vid matbordet. Ester fnittrar glatt åt allt bus! 

Dr har också haft keps-fest. Ester har läst björnen sover-boken för Lilly idag. Smidigt det där att ha en större kusin... 

På kvällen kom mormor och morfar em från Spanien, det i kombo med sommartiden gjorde att Lilly var pigg som en mört och körde hela repertoaren. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar