torsdag 13 mars 2014

Pi-dagsafton

Idag är det aftonen före pi-dagen. Så klart så har man klänning på sig då. Eftersom det var fint väder även idag så blev det lite trädgårdsarbete för pappa, men den här gången nöjde sig Lilly med att titta på. Lilly bjöd familjen L och fadder M på tacos med efterföljande lek. Mest spännande var att läsa i kojan med ficklampan. När Lilly skulle somna så berättade hon för pappa och om kvällen "Ester hoppa, Ester hoppa". Kul med en riktigt bra lekkamrat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar