måndag 10 mars 2014

Solstråle

Idag har det varit dimmigt ute men solen har lyst inne. Enligt pappa har det varit en underbar dag och både Lilly och pappa har varit på strålande humör. Det fortsatte även på kvällen när Lilly röjde runt och busade. Ett tag ville hon till och med ha solbrillor på sig! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar