måndag 24 mars 2014

Sol ute, sol inne...

Vår! Härligt väder skapar förutsättningar för härliga dagar. Först en cykeltur till stan som slutade med att Lilly somnade i cykelstolen. Blev lite dåligt med sömn just då, men det blev lite mer i vagnen efter lunch. När solen gassade som mest bjöds det på fotbollsmatch i trädgården. Skönt med halvtidspaus. Man får passa på när vinden mojnar, så därför blev det två turer till lekplatsen. Det är kul att bli sandig. Lilly skrattade och busade från det att mamma kom hem till en stund efter att papa lagt henne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar