Mamma jobbade hemifrån idag och för att hon skulle få lugn och ro åkte Lilly och pappa på shoppingrunda till stan. Svårt med kläderna när det är 5 grader ute och 25 i affärerna. Lilly sov bara 45 min kanske för att hon var för varm i vagnen. Lunchen intogs på Seveneleven där Lilly fick sitta i fönstret och titta och hälsa på förbipasserande. På eftermiddagen blev det bad och sen var Lilly på strålande humör och lekte mycket med mamma. På kvällen fick Lilly en överraskning när mormor och morfar kom. Inte konstigt att Lilly somnade snabbt, men inte förrän 20.30, en sån händelserik dag.
Charmtroll och gullunge är vad du är.
SvaraRadera