Tillbaka i vardagens Gbg. Tvätt, öppna förskolan, lunch, inhandling av mat, lite städ, OS och en massa bus. Vi har haft en bra dag även om Lilly är lite snorig. I OS framstår curling allt mer som Lillys favoritsport. Hon skrattar högt när stenarna glider iväg. När mamma kom hem så togs hon emot med öppna armar. Lilly kommer med fler ord för varje dag, t.ex svamp, sönder, mammas knä, pappas knä och favoriten "nä nä". Dessutom så jan hon instruera mamma i hur en cd spelare fungerar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar