söndag 16 februari 2014

Till farmor

På morgonen tog vi en promenad hemma hos mormor och morfar. Lilly verkade lite trött och satt ganska slött på ett skönt sätt i vagnen. Sen sov hon gott när Sverige tog OS-guld i herrstaffeten på längdskidor. Det firar man bäst med att gunga på hästen. Innan mamma åkte till Gbg igen så fikade vi hemma hos farmor och Stig. Kul att storkusinerna var där. Middag och lek och sen somnar man gott i sängen. När pappa skulle lägga sig hörde han Lilly viska "pa-pa" i sömnen.  Hoppas det var en bra dröm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar