tisdag 25 februari 2014

Frisking (?) Dag 1

Idag var det en ganska frisk Lilly som vaknade. Ingen feber och pigg. Kanske för pigg eftersom mamma fick jobba nästan en timme för att lägga henne ikväll. Men hellre det än en slö och trött Lilly. Hoppas att det fortsätter på inslagen väg imorrn och att hon får tillbaka matlusten. Vi har faktiskt varit ute en sväng i trädgården i vårvädret. Kul att köra vagn på trädäcket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar