Lilly har haft feber och varit hängig idag också, men hon har fått i sig bra med vätska och även lite mat (pressad potatis). Hon har sovit väldigt mycket. På förmidaggen var hon ändå ganska pigg och den vanliga bustjejen kom fram t.ex. när hon läste för David. Förmiddagens pigghet ersattes av trötthet på kvällen, men hon blev ändå väldigt lycklig när mamma kom hem från jobbet. 1177 tror inte att det är magsjuka utan snarare virusinfektion som satt sig i magen. I så fall kan det ta några dagar innan hon blir frisk.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar