söndag 16 februari 2014

Februaribarnsfirande i SBT

Lördag och fest hela dagen, men först måste man göra sig fin. Handfatsbad med kusin e.

Till lunch grillades det hamburgare i regnet. Tur att mormor och morfar har ett stort parasoll. Senare åkte både vild- och tamgrisen på.


Bus med sysysslingarna som gärna vill hålla och gosa med Lilly.


Skönt att ha mormor och mjölk när man börjar bli trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar