tisdag 11 februari 2014

Öppna förskolan - Not!

Färdigpackade att gå till öppna förskolan när pappa kommer på att det är sportlov och stängt. Ny plan - Fiskebäcks småbåtshamn. Stor succé. Många hundar och en hel del sjöfåglar. Enda nackdelen var att Lilly tjatade om att få bada och blev besviken när mes-pappa tyckte att det var för kallt. Lilly har hjälpt  OS-laget genom att säga "Heja heja" i sprintfinalerna. Gav ju två medaljer... Ibland (alltid?) blir middagarna lite roligare med hatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar