Färdigpackade att gå till öppna förskolan när pappa kommer på att det är sportlov och stängt. Ny plan - Fiskebäcks småbåtshamn. Stor succé. Många hundar och en hel del sjöfåglar. Enda nackdelen var att Lilly tjatade om att få bada och blev besviken när mes-pappa tyckte att det var för kallt. Lilly har hjälpt OS-laget genom att säga "Heja heja" i sprintfinalerna. Gav ju två medaljer... Ibland (alltid?) blir middagarna lite roligare med hatt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar