måndag 17 februari 2014

En dag utan mamma

En hel dag utan sin mamma. Vad gör man då? Jo, man kan mata änderna tillsammans med farmor, promenera till simhallen och bada med farmor och Stig och sen åka cykel för första gången (pappa körde). Cykelturen gick ut till kusinerna och farbror och faster. Det fanns så mycket kul att göra där att det var svårt för Lilly att slita sig för att prata med mamma. Läggningen tog lååång tid ikväll. Kan det vara för Lilly saknade mamma?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar