onsdag 26 februari 2014

En bra dag

Lilly har varit nästan helt frisk idag, framför allt har det märkts på större matlust. Pigg på morgonen (bus i  leksakskorgen) så pappa bestämde att det var dags för barnvagnspromenad. Halvvägs blev det ett stopp på ett fik där Lilly fick öppna sitt nya Duplo och äta thekaka. Efter lunch så märktes det ändå att all energi inte är tillbaka. Mycket bärande och gos. När mamma kom hem möttes hon ändå av Lilly-kramar och dessutom fick vi pack-hjälp inför morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar