Lilly Pi och Alice på äventyr
söndag 14 juli 2013
Vila
Idag sov Lilly med peltorkåporna på när vi andra åt frukost på hotellet
Sen var hon redo för spa.
När vi sen kom hem var Lilly trött och behövde vila, det är jobbigt att vara på spa ;-)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar