söndag 14 juli 2013

Vila

Idag sov Lilly med peltorkåporna på när vi andra åt frukost på hotellet 

Sen var hon redo för spa. 

När vi sen kom hem var Lilly trött och behövde vila, det är jobbigt att vara på spa ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar