måndag 22 juli 2013

Poolhäng

Idag har vi varit vid poolen hela dagen. Lilly har haft det kul, ett dopp blev det. Tyvärr blev pappa så exalterad av att hela familjen skulle bada så han hoppade i med mobilen i fickan. 


Det finns ett roligt bord som är som en stor skinnpufff. Det är roligt att sitta där tycker Lilly. 

Det var lite segt att få Lilly att somna ikväll också. Men nu sover hon sött. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar