torsdag 4 juli 2013

6 månader!!

Det firade vi med att åka och hälsa på Lasse och Katarina. Där bjöds det på lunch och fika. Lilly fick dessutom en present, mycket roliga klossar. 

 

Lilly och Winston delade filt. 


På kvällen kollade mamma och Lilly på när pappa spelade beachvolley. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar