Idag började vi dagen med spa! Lilly älskade att bada som vanligt. Sen efter lunchen åkte vi till Nordens Ark! Där såg vi många djur och fikade. Morfars skägg är populärt.
Gröten serverades ute ikväll igen. Lilly äter riktigt bra nu.
Mamma försökte söva Lilly vid 20:30, men Lilly var inte intresserad. Hon ville vara med och spela kort och busa istället.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar