tisdag 23 juli 2013

Medelhavet

Idag har Lilly badat i Medelhavet! Det var lite kallt, men det var skönt att svalka sig. 


Lilly gjorde allt för att få vara med på kvällen. 


Innan vi åkte till stranden blev det bus. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar