Lilly Pi och Alice på äventyr
tisdag 23 juli 2013
Medelhavet
Idag har Lilly badat i Medelhavet! Det var lite kallt, men det var skönt att svalka sig.
Lilly gjorde allt för att få vara med på kvällen.
Innan vi åkte till stranden blev det bus.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar