Det är några dagar kvar till semestern, men ikväll var det dags för det traditionsenliga semesterfirandet i Floda hos Räftegårds. Bad, mat, spel och mamma och pappas kompisar. Heja!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar