tisdag 30 juli 2013

Stockholmsbesök

Idag kom familjen Rydin på besök. Det var verkligen på tiden att vi sågs! Det blev bus och lunch på stan och lite mys hemma. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar