Idag var det dags att ta första vaccinationssprutan. Lilly blev jätteledsen, men det blev lite bättre sen. Sen träffade vi 3 andra mammor och barn som vi gick föräldrarutbildning med. Det var mysigt.
Lilly har varit lite kinkig idag pga sprutan, sen fick hon feber ikväll så hon har fått Alvedon. Sen somnade hon i mammas famn. Sen fick hon sova vidare i amningskudde.



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar