fredag 12 april 2013

Babysim

Idag hade vi besök av Anna-Klara och Astrid. Lilly visade upp sina nya skor.

Innan babysim så tog Lilly en tupplur. Kan ni hitta henne på bilden?

Idag var pappa med på simmet, det var kul!! Lilly gillade det verkligen. Nästa gång blir det dyk!







2 kommentarer:

  1. Det där ser kul ut. Ja kan lära Lilly att dyka sen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, vi vill att hon ska komma under vattnet när hon dyker....

      Radera