Idag var vi på östra med Lilly för att göra ett 24h EKG. Det visade sig att hela familjen hade randigt på sig! Och så fick Lilly ett gosedjur av sköterskan. Den var också randig!
Vi hade kompisar på besök på eftermiddagen. När pappa kom hem hade vi fixat after work. Sen var det mys för hela slanten.




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar