onsdag 10 april 2013

Fullt upp en onsdag.

Idag fick vi sätta klockan på ringning för vi skulle träffa några andra mammor och barn. Det var kul, Lilly fick testa en bumbo stol. Det gillade hon. Hon satt och tittade på grabbarna.

Sen på eftermiddagen var det dags för mamma att bli fin i håret. Då mötte pappa upp och promenerade hem från stan mes Lilly sovandes i vagnen.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar