Lilly Pi och Alice på äventyr
tisdag 2 april 2013
Tisdag
Idag har det hänt mycket! Lilly har varit hos farmor och träffat hennes syster Maj-Britt sen på kvällen var Linnea och Alva på besök.
1 kommentar:
Katarinamaria
3 april 2013 kl. 17:39:00 CEST
Vad du är gullig och glad Lilly. Så många du får träffa och vad mycket nytt du får se. Kram på dej.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Vad du är gullig och glad Lilly. Så många du får träffa och vad mycket nytt du får se. Kram på dej.
SvaraRadera