söndag 7 april 2013

Dagen efter doparedagen

Igår var det dop för Lilly Pi Linnéa. Det var en väldigt härlig dag med nära och kära på plats, tyvärr var det några som inte kunde komma pga sjukdom och annat. Lilly var som en solstråle hela dagen och hon ville inte gå och lägga sig på kvällen utan var med tills gästerna gick hem vid strax innan midnatt. Hon är en partypingla!

Lilly tackar för de fina presenterna som hon fick!

Här kommer några bilder från dagen och kvällen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar