Igår var det full fart. Mycket folk (t.ex. morbror D), sång (tur att det finns hörselkåpor), grillning och spel. Pappa var nöjd med dagen. Idag har Lilly suttit i barnstolen och hos mamma så klart.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar