söndag 21 april 2013

Dagen efter festen

Igår var det full fart. Mycket folk (t.ex. morbror D), sång (tur att det finns hörselkåpor), grillning och spel. Pappa var nöjd med dagen. Idag har Lilly suttit i barnstolen och hos mamma så klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar