Lilly Pi och Alice på äventyr
torsdag 21 februari 2013
Skönsång
Lilly har lärt sig att sjunga nu. Jag har dock fortfarande lite svårt att höra texten till melodin.
1 kommentar:
Katarinamaria
22 februari 2013 kl. 13:38:00 CET
Vad härligt Lilly att du kan sjunga lite. Gullunge!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Vad härligt Lilly att du kan sjunga lite. Gullunge!
SvaraRadera