Idag har Niklas varit hemma för VAB då Anna varit lite sjuk i helgen. Dagen har bestått av promenad och vila.
Sen framåt kvällen kom farfar och Kristina på besök. Lilly pratade mycket med farfar. Hon har fått ett nytt vokabulär idag, tror att hon har upptäckt sin röst idag. Sen fick Lilly ta ett bad, det var mycket uppskattat!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar