tisdag 5 februari 2013

Husarrest

Man kan tro att Lilly och Anna sitter i husarrest för de har inte varit ute idag. Så är det inte, men det blev inte av och Lilly är lite rosslig i halsen så vi stannade inne.

Lilly visar idag sitt stöd för Newcastle, the magpies.





1 kommentar:

  1. Nånting för Göteborgare att fundera på: Magpie=Nästan Lillys mellannamn och dessutom två gånger!
    Man ser på bilden att Lilly vet - kolla den nöjda minen!

    SvaraRadera