Man kan tro att Lilly och Anna sitter i husarrest för de har inte varit ute idag. Så är det inte, men det blev inte av och Lilly är lite rosslig i halsen så vi stannade inne.
Lilly visar idag sitt stöd för Newcastle, the magpies.
Nånting för Göteborgare att fundera på: Magpie=Nästan Lillys mellannamn och dessutom två gånger! Man ser på bilden att Lilly vet - kolla den nöjda minen!
Nånting för Göteborgare att fundera på: Magpie=Nästan Lillys mellannamn och dessutom två gånger!
SvaraRaderaMan ser på bilden att Lilly vet - kolla den nöjda minen!