Idag var det dags för uppvisning av Lilly på Niklas jobb. Det var trevligt, men lite svårt för Lilly att äta och sova där.
Sen åkte Anna och Lilly till Anki och Tom, det var mysigt! Efter det hämtade de Niklas på jobbet, väl hemma har kvällen bestått av amning....



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar